Uprzejmość personelu | 1,0 |
Sprawność obsługi personelu | 1,0 |
Opieka medyczna | 2,0 |
Dostępność informacji | 1,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 2,0 |
Kompleksowość leczenia | 3,0 |
Uprzejmość personelu | 1,0 |
Sprawność obsługi personelu | 1,0 |
Opieka medyczna | 2,0 |
Dostępność informacji | 1,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 2,0 |
Kompleksowość leczenia | 3,0 |
Uprzejmość personelu | 1,0 |
Sprawność obsługi personelu | 1,0 |
Opieka medyczna | 2,0 |
Dostępność informacji | 1,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 2,0 |
Kompleksowość leczenia | 3,0 |
Stomatolog która nie uwzględnia reklamacji zębów , / Dobner Ewa/ drogie usługi kiepskie materiały.na terenie placówki doszlo do kradziezy telefonu z kurtki...dlugie kolejki i terminy, przestarzale metody , niezgodne czesto z wiedza XXI wieku.
Stomatolog która nie uwzględnia reklamacji zębów , / Dobner Ewa/
drogie usługi kiepskie materiały.na terenie placówki doszlo do kradziezy telefonu z kurtki...dlugie kolejki i terminy, przestarzale metody , niezgodne czesto z wiedza XXI wieku.
Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat placówki
Przeczytaj poradnik dodawania opinii
Zabieg |
---|