Klinika Medicalaser Swarzędz & Lusówko

Liczba opinii: 3
Średnia ocen:2,4/5
Opinie:3
Uprzejmość personelu
2,3
Sprawność obsługi personelu
2,3
Opieka medyczna
3,3
Dostępność informacji
2,0
Wyposażenie pomieszczeń
2,3
Kompleksowość leczenia
2,3
Dodaj opinię

Nasi lekarze

Chirurg ogólny   (+3 więcej)
 

Opinie pacjentów  

Sortuj wg
4,8/5
Uprzejmość personelu
5,0
Sprawność obsługi personelu
5,0
Opieka medyczna
5,0
Dostępność informacji
4,0
Wyposażenie pomieszczeń
5,0
Kompleksowość leczenia
5,0

Polecam bardzo klinikę, wizyty umówione na konkretne godziny odbywały się punktualnie, Panie w recepcji pomocne i uprzejme,bardzo polecam doktora Jerzego Dotkę ortopedę, który pomógł mi w moich dolegliwościach.

Polecam bardzo klinikę, wizyty umówione na konkretne godziny odbywały się punktualnie, Panie w recepcji pomocne i uprzejme,bardzo polecam doktora Jerzego Dotkę ortopedę, który pomógł mi w moich dolegliwościach.

1/5
Uprzejmość personelu
1,0
Sprawność obsługi personelu
1,0
Opieka medyczna
1,0
Dostępność informacji
1,0
Wyposażenie pomieszczeń
1,0
Kompleksowość leczenia
1,0

Umówiona i potwierdzona SMS wizyta nie doszła do skutku. Byłam umówiona na 16.30, po pracy. Przed południem pan zadzwonił i zapytał czy mogę być wcześniej, nie mogłam. Przyjechałam na umówioną godzinę (40 minut jazdy autem, korki przez wiadukt w Swarzędzu ) i dowiedziałam się że pół godziny po porannym telefonie laser się zepsuł. Pan w recepcji przeprasza. Skoro laser się zepsuł ;) to dlaczego nikt przez kilka godzin nie odwołał wizyty, albo zwyczajnie nie powiedział, że pani doktor nie będzie czekała na jedną pacjentkę bo ceni swój czas i jej ...

Umówiona i potwierdzona SMS wizyta nie doszła do skutku. Byłam umówiona na 16.30, po pracy. Przed południem pan zadzwonił i zapytał czy mogę być wcześniej, nie mogłam. Przyjechałam na umówioną godzinę (40 minut jazdy autem, korki przez wiadukt w Swarzędzu ) i dowiedziałam się że pół godziny po porannym telefonie laser się zepsuł. Pan w recepcji przeprasza. Skoro laser się zepsuł ;) to dlaczego nikt przez kilka godzin nie odwołał wizyty, albo zwyczajnie nie powiedział, że pani doktor nie będzie czekała na jedną pacjentkę bo ceni swój czas i jej się nie opłaca.

WięcejMniej
1,5/5
Uprzejmość personelu
1,0
Sprawność obsługi personelu
1,0
Opieka medyczna
4,0
Dostępność informacji
1,0
Wyposażenie pomieszczeń
1,0
Kompleksowość leczenia
1,0

Żenujące i cwaniackie podejscie do pacjenta. Byłam umówiona jako pierwsza pacjentka na godzinę 13:00. Punktualnie zjawiłam się na miejscu, Lekarz się spóźniał i zostałam poproszona o to by przyjść o godzinie 13:30. Następnie dostałam smsa że mam być o godzinie 14:00. Myślałam, że lekarza jeszcze nie ma, więc odpisałam że będę o godzinie 14:00. Zjawiłam się na czas i ku mojemu zdziwieniu, lekarz już przyjmował innego pacjenta, a w poczekalni była następna osoba. Jak tylko lekarz zakończył wizytę, rejestratorka poprosiła kolejna osobę i powiedziała, że jeszcze muszę poczekać. - Bezczelne ...

Żenujące i cwaniackie podejscie do pacjenta. Byłam umówiona jako pierwsza pacjentka na godzinę 13:00. Punktualnie zjawiłam się na miejscu, Lekarz się spóźniał i zostałam poproszona o to by przyjść o godzinie 13:30. Następnie dostałam smsa że mam być o godzinie 14:00. Myślałam, że lekarza jeszcze nie ma, więc odpisałam że będę o godzinie 14:00. Zjawiłam się na czas i ku mojemu zdziwieniu, lekarz już przyjmował innego pacjenta, a w poczekalni była następna osoba. Jak tylko lekarz zakończył wizytę, rejestratorka poprosiła kolejna osobę i powiedziała, że jeszcze muszę poczekać. - Bezczelne i prymitywne traktowanie, poniżej godności. Rejestratorka bezczelna do granic możliwości - nie uslyszalam ani przepraszam, ani też nie bylo żadnej refleksji nad całą sytuacją. Kosztowało mnie to oprócz pieniędzy, godzinę czasu, a gdyby nie moja stanowcza reakcja na sytuację, kosztowaloby mnie 1.5h czekania. Odradzam miejsce, czysta amatorka. Nigdy więcej!

WięcejMniej
Dodaj opinię

Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat placówki
Przeczytaj poradnik dodawania opinii

  • Uprzejmość personelu
  • Sprawność obsługi pacjenta
  • Opieka medyczna
  • Dostępność informacji
  • Wyposażenie pomieszczeń
  • Kompleksowość leczenia
Strefa lekarza Zaloguj się Zarejestruj się
display statdisplay statlastseen stat