Zaufanie do kompetencji | 2,5 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,5 |
Poświęcony czas | 1,5 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Zaufanie do kompetencji | 2,5 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,5 |
Poświęcony czas | 1,5 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Zaufanie do kompetencji | 2,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 2,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Zgodzę się z poprzednią opinią. Poranni pacjenci zbierają całą frustrację tego lekarza, począwszy od tonu powitalnego po wejściu pacjenta do gabinetu, po irytację z powodu pojawienia się więcej niż jednego schorzenia u pacjenta. Kilkukrotnie usłyszałam, że lekarzowi płacą za jedną przypadłość - nawet jeśli to prawda, to czy na pewno pacjent jest osobą, którą powinno się za to obwiniać? Przyszłam na wizytę i chciałam zasięgnąć opinii specjalisty w dosłownie dwóch tematach dermatologicznych. Drugi temat był już niemile widziany, gdyż według lekarza "wizyta dobiegła końca po wskazaniu i omówieniu pierwszego problemu". ...
Zgodzę się z poprzednią opinią. Poranni pacjenci zbierają całą frustrację tego lekarza, począwszy od tonu powitalnego po wejściu pacjenta do gabinetu, po irytację z powodu pojawienia się więcej niż jednego schorzenia u pacjenta. Kilkukrotnie usłyszałam, że lekarzowi płacą za jedną przypadłość - nawet jeśli to prawda, to czy na pewno pacjent jest osobą, którą powinno się za to obwiniać? Przyszłam na wizytę i chciałam zasięgnąć opinii specjalisty w dosłownie dwóch tematach dermatologicznych. Drugi temat był już niemile widziany, gdyż według lekarza "wizyta dobiegła końca po wskazaniu i omówieniu pierwszego problemu". Całkowity brak empatii i ludzkiego podejścia do drugiego człowieka. Jeśli celem było zrażenie do siebie kolejnego pacjenta, to gratuluję, bo cel został osiągnięty.
WięcejMniejZaufanie do kompetencji | 3,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 2,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Pan doktor nie wykazał się empatią. Stwierdził, cytat " Przychodząc do niego zabieramy czas innym pacjentom" W kolejce nie było nikogo. Wizyta była zlecona i zaplanowana. Poranna obsługa pacjenta ewidentnie nie pasowała doktorowi.Nie polecam. Brak kultury i taktu.
Pan doktor nie wykazał się empatią. Stwierdził, cytat " Przychodząc do niego zabieramy czas innym pacjentom" W kolejce nie było nikogo. Wizyta była zlecona i zaplanowana. Poranna obsługa pacjenta ewidentnie nie pasowała doktorowi.Nie polecam. Brak kultury i taktu.
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz
Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat lekarza.
Przeczytaj poradnik dodawania opinii.
Usługa | Cena (zł) |
---|